Publicitatea în magazin este modul în care arată magazinul cu anumite produse sau servicii propuse pentru consumatori. Ea înglobează atît interiorul cît şi exteriorul magazinului.
Promovarea prin aspectul magazinului este importantă, deoarece prima impresie a potenţialului consumator, e chiar din primele secunde.
Imaginea exterioară şi interioară a magazinului este brand-ul umbrelă şi cuprinde:
În faţa unui magazin de regulă trebuie să existe alte instrumente adiţionale de publicitate ca bannere, afişe, broşuri, pliante, oferte scrise, cataloage, degustări, publicitatea radio din cadrul magazinului şi activităţile recente de promovare.
Publicitatea de magazin, are mai multe elemente pe care cumpărătorul potențial nu le sesizează, dar ele sunt importante pentru imaginea generală a spațiului unde se prezintă produsele sau serviciile. Acestea sunt următoarele:
-tonul vocii vînzătorilor
-luminozitatea,
-muzica din magazine
-culorile
– mobilierul, modul de amplasare a lucrurilor
La fel amenajarea corespunzătoare joacă un rol esențial, ele trebuie să fie vizibile și accesibile pentru cumpărători, astfel magazinul are nevoie de un echipament special, care să reprezinte cel mi bine produsele sale.
Lasă un răspuns