lng lng

лого

Articole

Publicitatea neon

Cuvântul neon provine din greacă și înseamnă noul gaz, și anume un gaz rar care se obține prin lichifierea aerului. Publicitatea neon există mulțumită inventatorului francez George Claude care a creat tubul cu neon în 1910. Publicitatea cu neon a avut priză la public și nu peste mult timp de la descoperirea acestuia, în anul 1923 tuburile cu neon ajung și în SUA, ajungând a fi populare în publicitatea outdoor. Fiind vizibile și la lumina zilei, tuburile cu neon au fost supranumit ²focul lichid². În Republica Moldova publicitatea cu neon a apărut la câteva decenii după apariția ei din Paris, undeva prin anii ¢90. În țara noastră publicitatea cu neon este la mare căutare pentru că sunt o sursă de lumină, cu o diversitate mare de culori ce sunt durable în timp și deloc costisitoare.

Această publicitate face parte din publicitatea outdoor, iar avantajele acesteia sunt nenumărate:

Semnele neon sunt în avantaj față de alte metode de iluminat fiindu-le caracteristic durabilitatea în timp și rezistența la orice temperaturi. Pe lângă faptul că pot fi folosite pe post de iluminare internă, semnele neon pot fi utilizate și separat ca publicitate luminoasă, astfel publicitatea neon poate lua orice formă, dimensiune și culoare pe care v-o doriți! Pentru că anume publicitatea neon este publicitatea ce atrage orice priviri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *