Publicitatea outdoor

Publicitatea stradală denumită și publicitatea outdoor presupune promovarea produselor sau serviciilor în spații publice deschise, precum străzi, parcuri, autostăzi și altele. Astfel, există mai multe avantaje ale acestui tip de publicitate :

  1. Vizibilitate mare. În esență, publicitatea outdoor are potențialul de a fi văzută de un număr mare de oameni. Deoarece, este expusă în locuri cu trafic intens, cum ar fi străzile principale sau intersecțiile aglomerate.
  2. Expunere 24/7. Spre deosebire de alte medii publicitare care pot avea programe fixe. Publicitatea stradală este disponibilă 24 de ore pe zi. 7 zile pe săptămână, oferind o expunere constantă.
  3. Segmentare geografică. Într-adevăr, publicitatea stradală permite o segmentare exactă a audienței în funcție de locația geografică. Acest lucru aduce beneficii pentru atât pentru afacerile locale cât și pentru campaniile cu țintă geografică specifică.
  4. Impact puternic. O reclamă outdoor bine concepută  și plasată strategic poate avea un impact puternic. Aceasta, rămâne în memoria oamenilor și aduce rezultate eficiente,  mai ales dacă utilizează imagini și mesaje creative.
  5. Costuri reduse. De cele mai multe ori, publicitatea outdoor poate fi mai accesibilă decât alte tipuri de publicitare, precum televiziunea sau radio-ul.
  6. Suport pentru alte medii. Publicitatea outdoor funcționează în sinergie cu alte canale de publicitate.Astfel, contribuind la creșterea conștientizării și a eficacității campaniei publicitare în ansamblu.
  7. Flexibilitate. Designul și conținutul unei reclame outdoor pot fi adaptate pentru a se incadra perfect cu mediul înconjurător. Atfsel, de cele mai multe ori oferind o flexibilitate creativă mai mare în comparație cu alte medii.
  8. Targetare demografică. În funcție de locație și context, publicitatea outdoor poate fi utilizată pentru a atinge anumite segmente demografice. În special, în zonele în care trăiește sau călătorește un anumit grup țintă.

În esență, publicitatea mobilă oferă aceleași avantaje precum publicitatea outdoor. Astfel, diferența fiind și cel mai mare avantaj – mobilitatea.

Pe scurt, publicitatea pe camioanele reutilate (brandmobile și standmobile) permite amplasărea și deplasarea reclamei în locații inaccesibile pentru publicitatea outdoor tradițională.

Fără îndoială, publicitatea stradală amplasată pe bannerele Mobile Media atrag atenția datorită mișcării și difuzării spoturilor audio. Oferind astfel, o comunicare multisenzorială și o memorabilitate crescută a mesajului. În esență, publicitatea mobilă garantează o prezență puternică în orice colț al orașului. În întreaga țară sau chiar peste hotarele ei. Indiferent de perioada anului.

Recent, Mobile Media a lansat pe piața de publicitate un instrument nou și inovator – brandul mobil cu ecran LED.  Astfel, BrandMobile cu ecran LED este un vehicul echipat cu 4 suprafețe publicitare distincte. Prin urmare, mai multe informații suplimentare, găsiți aici.